Op ieder handelsadres wordt de verkoop met andere middelen gestimuleerd. Deze diversiteit is in het beleid van de meeste handelszaken niet terug te vinden. Jaar na jaar worden ongeveer dezelfde acties op precies dezelfde tijdstippen georganiseerd. Heel verstandig is dat. Het houdt een risico in om aan deze traditie te tornen. De meeste vaste klanten zijn er trouwens mee vergroeid. Iets toevoegen aan het bestaande kan echter wel, zoals live stream.  

Voeg live stream toe aan de fysieke acties die u nu al organiseert.

U vormt geen uitzondering. Ook u stimuleert de verkoop waar u maar kunt. Hoe u dat doet is sterk afhankelijk van de sector waarin u actief bent. Modewinkels pakken uit met lady days of fashion nights, de dienstensector met demonstratiedagen of opendeurdagen, en zo kunnen we nog uren doorgaan.

Het loont zeker de moeite om live stream aan uw belangrijkste fysieke acties toe te voegen. Zo schakelt u de sociale media in op een heel attractieve manier. Het effect van entertainment creëert meer betrokkenheid en heeft een sterke invloed op de kijkintentie.

Live stream acties only online

Niets houdt u tegen om een promotioneel event te organiseren uitsluitend bestemd voor de sociale media. Zo een initiatief biedt twee grote voordelen. Een aantrekkelijke live stream kan relatief snel georganiseerd worden en de kosten liggen ook behoorlijk lager dan bij een fysiek event.

Een live stream event geeft veel minder gedoe op de werkvloer: veel minder opbouw en dus ook minder opruimwerk, minder mankracht en minder werkuren.

Wat tijdens de live stream getoond en gezegd wordt kunt u naar eigen inzichten invullen. Aardig wat onderdelen van de stream kunnen op voorhand opgenomen worden.  

Uiteraard kiest u voor uw eigen website waarop de live stream te bekijken is.

Promotionele live stream organiseren

Video presteert online voortreffelijk, maar kan niet op tegen live stream uitzendingen. Live gaan bezit een krachtig effect, hoewel live uitzendingen vaker uitgesteld dan live worden bekeken. De intense beleving blijkt bij de klant niet minder te zijn.

Live stream acties bieden strategisch en praktisch grote voordelen. U kunt de inhoud perfect afstemmen op de doelgroep. Zeg maar, u kunt een live stream plannen voor elke doelgroep afzonderlijk. Bovendien bereikt u een potentieel dat veel ruimer is dan uw huidig klantenbestand.

Al wat u wilt tonen bij een fysieke actie kan ook via live stream. Net zo goed kunt u inspirerende informatie verstrekken. Presentaties en tussentijdse reportages maken dit mogelijk. Klanten kunnen via een interactieve link ook vragen stellen of opmerkingen plaatsen.

Voor Meer inlichtingen over onze live stream diensten kunt u zonder enige verplichting terecht bij CLN Producties.