Ondernemers, maar ook particulieren zijn zo gewend geraakt om reclame te maken dat ze niet meer stil staan dat digitale media nog een andere mogelijkheid aanreikt.

Wat is reclame in feite? Dan denkt u toch op de eerste plaats aan iets dat op een advertentie lijkt. Hou dit beeld eens even vast. Wat valt dan op? Juist, verbloemde uitingen. De consument weet dat en zal de reclameboodschap automatisch bijsturen tot realistische proporties. Als de consument dat doet en dat doet hij, dan ziet uw reclame er dadelijk een stuk minder aantrekkelijk uit.

Reclame maken is lonend als uw zaak een bekende naam draagt, van een keten of zo, waar producten en diensten worden aangeboden die vanuit het moederbedrijf op grote schaal worden ondersteund. Is dat niet zo, dan gaat u het met een oneliner niet redden.

Te veel ondernemers rollebollen van de klassieke media naar de digitale media in de hoop dat de verschillen niet te groot zijn. Maar dat is het nu juist, er zijn verschillen en ze zijn groot. Veel onheil kunt u al voorkomen als u weet hoe het er online aan toe gaat. Om tot zulke inzichten te komen hebt u wel een goede informatiebron nodig die nuchter en onverbloemd degelijke informatie verstrekt. Mag ik u zo een informatieve bron aanbevelen? Bezoek eens: www.zelf-digitaal-reclame-maken.info.  Deze informatiebron is inhoudelijk gericht op doe-het-zelvers, maar de kans dat u een doe-het-zelver bent schat ik statistisch in op 99%.